המלצות אמיתיות מלקוחות

המלצות אמיתיות מלקוחות

גבריאל
גבריאל
Read More
אחד התותחים יחס אדיב ונאה תמיד זמין עבור הסטודנטים ממליצה בחום ולגבי המחיר שווה כל שיקל.
אביחי
אביחי
Read More
פשוט אין מילים! מורה חכם סבלני מסביר יפה ואין עליו! היה קשה לי בהתחלה אבל עברתי את זה בזכותו.
יער
יער
Read More
מוסטפה היקר, תודה רבה על ההבנה, ההשקעה, הלמידה, הסבלנות והזמינות שלך. אין עליך!!! תותח!!!
רון
רון
Read More
ממליצה. סבלני יחס אנושי.ציוניים מעל 88.
קרן
קרן
Read More
מורה מעולה אין שירות כזה אמין וזמין תמיד וגם דואג
הודיה
הודיה
Read More
כל הכבוד שיש אנשים כמוך, אלוף אפידמיולוגיה
מוריה
מוריה
Read More
א פגשתי מורה כזה בעבר ונתקלתי בכמה, מוסטפא רצה בהצלחה שלי, תמיד היה לו אכפת הוא הקשיב והיה זמין תמיד, הכל נעשה באהבה אמיתית, הוא אף פעם לא היה מונע מהכסף אלא זה קודם ההצלחה של התלמיד, גם לאחר התשלום הוא לא ״נעלם״ והוא דואג מעבר למה שנדרש, אני מאד מעריכה ומוקירה תודה על כל העזרה, בזכותו הצלחתי להשתפר בהרבה מובנים, ממליצה בחום רב!!! הוא מורה מוכשר מאד עם ידע רחב ומגוון בהרבה תחומים ולגמרי יכול לעזור ולקדם סטודנטים להצליח!
מיטל
מיטל
Read More
זה אולי לא נשמע אמיתי כי נתתי 10 בהכול אבל באמת שאין לי אפילו טיפה של תלונה. ידעת להסביר הכול כאילו זה חומר הכי פשוט שיש, נתת לי ביטחון , ותמיד היית זמין בשבילי. קיבלתי את הציון הכי גבוהה שלי בתואר! תודה רבה אין לי מילים!
גל
גל
Read More
עזר לי המון וענה במקצועיות וסבלנות על כל שאלה שעלתה. מוסטפא תמיד דאג להתכונן לפני כל שיעור כדי להיות מוכן לקראתו וגם לאחר השיעור התעניין אם הצלחתי לפתור את השאלות ואם לא הוא שלח לי הסבר מפורט של התשובות. מבחינת התשלום, המחיר הוגן מאוד במיוחד שקיבלתי עבורו תמורה רבה. אני לומדת עם מוסטפא כבר שנתיים ומאז הציונים שלי עלו מאוד ומפלס הלחץ והחרדה רק ירד. ממליצה בחום!